Politica de expediere și retur

Expediere:

În cazul în care toate produsele din comanda dvs. sunt în stoc, expedierea coletului se face în maxim 24-48 de ore lucrătoare, de la efectuarea comenzii.
În cazul în care unul sau mai multe produse din comanda dvs nu se află în stocul magazinului nostru, livrarea comenzii se va face în 24 de ore de la intrarea produselor în stocul nostru.

Comenzile sunt livrate în maxim 48 ore lucrătoare ( pentru Romania) de către firma de curierat rapid SameDay, din momentul preluării coletelor. Datorită numărului crescut de comenzi din aceasta perioada este posibil ca firma de curierat să întârzie livrarea cu încă 24 ore lucratoare.

Costurile de transport sunt:

– transport oriunde în țară (Romania) – 15 lei;

– pentru plata tip ramburs (Romania) – 5 lei;

– pentru comenzi de minim 199 Ron (Romania) , livrarea este gratuită;

Prețurile de mai sus includ TVA.

Orice mențiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac in momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces-verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Programul de livrări în București este între orele 09:00 – 17:00, iar în țară între orele 10:00 – 16:00.

Retur și ramburs:

mizon.ro nu va suporta taxele de retur pentru clienții care notifică intenția lor de retur fără un motiv bine determinat.

În cazul comenzilor cu livrare internațională, costurile de retur cad în sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la depozitul comerciantului. 

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34 / 2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi. 

Condițiile generale pentru retur:

– Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.;

– În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ș.a. ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse;

– În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.

Condițiile de retur specifice anumitor categorii de produse:

Conform OG 34/2014 din 04/06/2014, produsele cosmetice care prezintă cutie și folie sigilată în momentul vânzării se pot returna doar dacă sunt sigilate. Produsele care nu mai au ambalajul original complet în care au fost livrate nu se mai pot returna.

OG 34/2014 – Articolul 16 – Exceptări de la dreptul de retragere:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art.9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.

Cum se face returul:

Prin serviciul de curierat agreat împreună.

Rambursarea banilor:

În cazul in care sunt respectate conditiile de retur, mizon.ro se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 14 zile de la recepționarea produsului de către vânzător.